Badania rynkowe i marketingowe

Badania rynkowe i marketingowe

Badania rynkowe i marketingowe

Możliwość komentowania Badania rynkowe i marketingowe została wyłączona

Umiejętność przewidywania zmian, określania ich intensywności i kierunków, pozwala na dostosowanie strategii oraz działań operacyjnych marketingu do wymagań rynku. Badania marketingowe są sposobem pozyskiwania informacji z rynku m.in. o preferencjach i potrzebach nabywców, działaniu konkurencji, reakcjach rynku na zmiany w charakterystyce produktów. Badania marketingowe pozwalają ograniczyć ryzyko, którym są obciążone decyzje rynkowe. Niestety, nie w każdej firmie zatrudnieni są fachowcy, którzy potrafią skutecznie to robić. Dlatego firma Nextep oferuje szeroki zakres różnego rodzaju badań, które możemy zrealizować dla Państwa firmy. Oferujemy badania ilościowe i jakościowe. Wieloletnie doświadczenie w opracowaniu koncepcji i narzędzi badawczych oraz realizacji procesu badawczego i prezentacji danych gwarantuje wysoki poziom świadczonych usług.

Oferujemy kompleksową realizację procesu badawczego od fazy projektowania badania i narzędzi poprzez realizację, po przygotowanie raportu z badań wraz z rekomendacjami.

W naszych działaniach wykorzystujemy szerokie spektrum metod i narzędzi badawczych każdorazowo dobieranych do potrzeb firmy i projektu badawczego.

Podstawowe obszary realizowanych badań marketingowych obejmują:

Dowiedz się więcej – wypełnij formularz kontaktowy

Powrót na górę